...

luni, 2 august 2010

Messu` si Massurile...

Am primit acum cateva minute un mass, ce scria in acel mass? aveti mai jos exact mass-ul primit:

"DACA NU CITESTI ACEST MESAJ VEI MURI PE LOC!!!Am 22 de ani si locuiesc in Bucuresti. Eu nu am mana stanga,nu am urechi si nu am nas.Mana dreapta face hemoragie odata la 12 ore din cauze necunoscute.Daca nu trimiti acest mesaj la toti din lista vei muri in aceasta saptamana!O fata de 12 ani nu a trimis mesajul si cand s-a dus la baie a iesit din scurgere un ochi rosu care a facut-o sa moara,iar un baiat a vrut sa manance noaptea la 00:00 ,a taiat painea pana la jumatate si a aparut la fereastra doi ochi si doi dinti .Parintii l-au gasit mort dimineata cu urme de dinti pe el si cu fata de vampir. scz lam primit si yo..il trm ka e de groaza"
Sau mai sunt alte mass-uri de genu:

- "Daca nu citesti acest mass cu mana dreapta pe mouse iti moare cineva drag..."
- "Daca nu dai acest mass mai departe vei avea 15 zile de ghinion..."
- "Daca nu dai acest mass mai departe yahoo va dezactiva messengerul...."
- "Trimite la toata lista massu asta si iti apare la status cine te iubeste..."
- "Trimite massul mai departe si apasa F nust cat si iti apare la status cate zile mai traiesti..."

Si sunt multe altele...

Deci fratilor.... Nu mai credeti toate porcariile astea! Nu are nici o treaba ce massuri primiti voi cu ce se intampla in realitate.. Deci dupa ce am citit massul de mai sus am murit? Inseamna ca articolu asta la scris fantoma mea.. Va rog nu mai credeti toate astea....Daca eu zic ca maine iti moare cineva drag nu se va intampla.. "Nu mor cainii cand vor caii!" Si cele care se zice ca sunt de la Yahoo, nu se va intampla niciodata sa scoata Yahoo Messu`....Pentru ca nu are de ce... Singurul motiv pentru care ar avea este ca sunt prea multi prosti care fac asemenea massuri.


Parteneri

ParadoXs24.blogspot.commuc rozsigur.info-internet mai sigur pentru copiiLink/Banner ExchangeLink/Banner Exchange
Not Romanian? Translate!