...

vineri, 16 decembrie 2011

Activitate redusa + Sarbatori Fericite

Dupa cum ati vazut in ultima perioada nu au mai aparut articole noi pe blog. Daca va intrebati de ce nu am mai postat nimic, de ce nu am mai share-uit nimic. Raspunsurile ar fi: lipsa de timp, scoala (mariri de note, materii cu probleme etc.), pregatiri pentru sarbatori (cumparaturi, cadouri), si cateva mici probleme personale.

Iar perioada cu activitate redusa o sa mai dureze pana prin ianuarie, dupa ce se termina toate sarbatorile de iarna (Craciun, Revelion). Sper ca printre toate sa mai imi fac timp sa mai postez sau share-uiesc cate un articol, daca nu ma auziti din nou in ianuarie.

Iar cu ocazia asta vreau sa va anunt ca am un nou id de mess, cat si o noua adresa de e-mail. Vechiul ID/E-mail a fost blocat de cei de la Yahoo. Motivul nu il stiu, am incercat sa-l recuperez si... Pur si simplu, am primit raspunsul ca ID-ul este inexistent. Deci persoanele care doresc sa ma contacteze pentru parteneriate, pentru o anumita problema sau doar vor sa aibe ID-ul/eMailul meu. Acesta este: gParadoXs@yahoo.com

 
Pe langa toate astea vreau sa le urez: Sarbatori Fericite! tuturor cititorilor care viziteaza micul meu blog. Numai bine!


Parteneri

ParadoXs24.blogspot.commuc rozsigur.info-internet mai sigur pentru copiiLink/Banner ExchangeLink/Banner Exchange
Not Romanian? Translate!