...

marți, 14 septembrie 2010

Ce parere are Google de Guta?

Banuiesc ca ati mai intrat pe Google Translate din cand in cand, si dupa cum ati observat a trecut de versiunea beta. Lasand la o parte aceasta mentiune sa trecem la ce e mai important:

Am primit pe mess de la o anumita persoana (Patratsel pentru cine cunoaste) ceva legat de Nicolae Guta...Prima oara nu am vrut sa iau in seama, dar am vazut la sfarsit ceva legat de Google...Zic hai sa citesc totusi. Va intrebati ce scria oare in acel mesaj...Scria ceea ce va sfatuies sa incercati:

"Auzi intra si tu pe Google Translate si tradu din Maghiara in Romana nicolae guta sa vezi ce-ti da "
Asta a fost mesajul, si facand ce mi`a zis am obtinut:

 (Click pe imagine pentru a se mari!)


Ce Parere aveti despre Google Translate versiunea finala? Sau cel putn asa pare...

Parteneri

ParadoXs24.blogspot.commuc rozsigur.info-internet mai sigur pentru copiiLink/Banner ExchangeLink/Banner Exchange
Not Romanian? Translate!