...

joi, 25 noiembrie 2010

Win32.Downadup, Win32.Conficker, Win32.Kido - Devirusare


De cateva zile nu imi mai mergeau site-urile de antivirusi sau securitate, la inceput nu mi-am dat seama, am crezut ca au ei probleme cu hostu(un anumit site), dar dupa am vazut ca eroarea persista(Page not found) am cautat pe gogu` sa vedem care ar fi problema, si am aflat ca am virusi. Bun am cautat mai atent si am gasit si rezolvarea pe care o aveti si voi mai jos. 


In primul rand, virusul se numeste Win32.Worm.Downadup Win32\Conficker sau Win32\Kido in functie de producatorul antivirus, iar principala actiune este blocarea accesului la site-urile producatorilor antivirus sau a celor care contin cuvintele: virus, malware, rootkit, etc.

De asemenea este blocata actualizarea programelor antivirus instalate.

Pentru pasii de mai jos aveti nevoie de aceasta arhiva: rapidshare.com win32.downadup_removal.zip 

Descarcati-o pe Desktop.

Arhiva contine doua foldere: Patches si Removal tools.

Pentru dezinfectie urmati pasii de mai jos:

1. Deschideti arhiva si navigati la folder-ul Patches. In functie de sistemul de operare folosit deschideti folder-ul Windows Vista sau Windows XP si extrageti continutul acestuia pe Desktop.

2. Rulati fisierele extrase: WindowsXP-KB958644-x86-ENU.exe pentru Windows si respectivWindows6.0-KB958644-x86.msu pentru windows Vista.

Apoi restartati calculatorul.

3. Dezactivati System Restore (click-dreapta pe My Computer, selectati Properties. In noua fereastra navigati la System Restore si bifati Turn off system restore on all drives. Confirmati cu OK in fereastra Properties.)

4. Deschideti din nou arhiva descarcata anterior si navigati in folder-ul Removal tools. Alegeti una dintre optiuni dupa plac: BitDefender, F-Secure sau Kaspersky.



a. Pentru BitDefender procedati astfel:

  • Extrageti si apoi rulati fisierul Anti-Downadup-graphics.exe din folder-ul BitDefender.
  • Apasati butonul Start si asteptati sa termine dezinfectia.
  • La final apasati Close.

b. Pentru F-Secure procedati astfel:

  • Extrageti fisierul f-downadup.exe in C:\
  • Apasati butonul Start (al Windows-ului), selectati Run si in casuta care apare se scrie comanda C:\f-downadup.exe --disinfect si se apasa Enter.

c. Pentru Kaspersky procedati astfel:

  • Extrageti si rulati fisierul klwk.com in C:\. Asteptati sa termine procesul de scanare.
  • Apasati butonul Start (al Windows-ului), selectati Run si in casuta care apare scrieti C:\klwk.com /s.
  • Asteptati ca procesul de scanare si stergere a infectiilor sa se termine cu succes.

In cazul in care dezinfectia cu unul dintre produsele de mai sus nu functioneaza incercati-l pe urmatorul.

Succes!! 



Ghid preluat de pe SoftPedia

Parteneri

ParadoXs24.blogspot.commuc rozsigur.info-internet mai sigur pentru copiiLink/Banner ExchangeLink/Banner Exchange
Not Romanian? Translate!